Întrebări frecvente

Care sunt pașii ce trebuie urmați pentru a putea cumpara bilete de pe site-ul bilete.fcdinamo.ro?

1. Login cu contul tau de fan club Dinamo

Poti utiliza adresa de e-mail și parola cu care esti înregistrat pe www.fcdinamo.ro, iar sistemul de rezervari va inregistra comenzile pe contul tau.

2. Selectie bilete

Alege evenimentul la care doresti sa cumperi bilet și apasa butonul “Comandă bilete”. După apăsarea acestui buton, se va afișa harta cu locurile disponibile de pe stadion si vei putea alege biletele dorite. După selectarea locurilor apăsați butonul “Comandă” din cosul de cumparaturi aflat in coltul din dreapta sus.

3. Plaseaza comanda

Va fi afișat un rezumat al comenzii ce va conține informații despre locurile alese, prețul, suma totală de plată, adresa, precum și opțiunea de a selecta modalitatea de plată. Aveți la dispoziție două modalități de plată:
  • Plata ramburs, caz în care veți plăti contravaloarea biletelor direct la curier.
  • Plăteste online cu cardul, caz în care veți fi redirecționat către o pagină securizată a operatorului de plăți online PayU, unde veți putea plasa comanda după ce introduceți datele de identificare.

4. Lista comenzi

După finalizarea procesului de cumpărare, se va afișa mesajul “Mulțumim pentru comandă!”, iar comanda poate regăsită în secțiunea "Comenzi". In scurt timp veți primi un e-mail cu rezumatul comenzii: evenimentul, data, ora, locurile selectate, prețul precum și informații adiționale legate de plată și livrare. În cazul comenzilor ce nu conțin coordonatele corecte ale persoanei care a comandat, bilete.fcdinamo.ro își rezervă dreptul de a le anula în cazul în care nu este informată prin intermediul telefonului sau e-mail-ului, în timp util.

De ce există o limită de timp atunci când vreau să comand bilete pe bilete.fcdinamo.ro?

Atunci când selectati locurile, acestea sunt “rezervate momentan” și nimeni nu le mai poate cumpăra decât dacă sunt eliberate sau dacă a expirat timpul setat pentru fiecare eveniment. Limita de timp există pentru a vă încadra în procesul de finalizare al comenzii online. Dacă această limită este depășită, biletele reținute de dumneavoastră vor fi repuse la vânzare.

Cum se efectuează livrarea?

Livrarea se efectuează în cel mai scurt timp, prin curier rapid, în intervalul 09:00-18:00 de luni până vineri. Adresa de livrare trebuie să fie validă.

Pot ridica biletele de la intrare?

Nu, biletele nu pot fi ridicate de la intrare. Biletele vor fi transmise prin curier în cel mai scurt timp.

Care sunt costurile de livrare?

Costul de livrare și procesare comandă conține costurile aferente selecției și rezervării locurilor, costurile administrative precum și costurile de livrare a comenzii la adresa specificată.
Pentru livrări în București, costul (inclus în costul total al comenzii) este de 3.5 lei, iar pentru localitățile din afara Bucureștiului, costul livrării este de 5 lei.

Ce fac dacă nu am primit biletele cu toate că am făcut comanda online cu mai mult timp în urmă?

FC Dinamo efectuează vânzarea biletelor și livrarea acestora prin intermediul unor parteneri. Cu toate acestea, FC Dinamo sau reprezentanții partenerilor vor depune toate eforturile pentru a asigura livrarea în timp util. Termenele uzuale de livrare sunt de 2-3 zile pentru București și 3-5 zile pentru localitățile din afara Bucureștiului. Dacă totuși nu ați primit biletele comandate, vă rugăm să ne contactați.

Ce fac dacă nu am primit confirmarea de cumpărare a biletelor prin e-mail?

În cazul în care nu ați primit nici un e-mail de confirmare pe adresa menționată la înregistrare, vă rugăm să verificați dacă nu cumva e-mail-ul de confirmare a ajuns in dosarul “Spam”. Dacă totuși e-mail-ul de confirmare nu se află acolo, vă rugăm să ne contactați prin intermediul call-center-ului.

Ce fac dacă am cumpărat un bilet pentru un eveniment ce a fost anulat ulterior?

FC Dinamo este organizatorul evenimentelor și din acest motiv este responsabil pentru restituirea contravalorii biletelor cumpărate. FC Dinamo va face tot posibilul ca prin intermediul partenerilor săi să puna la dispoziția cumpărătorilor de bilete informații cu privire la eventuala modificare a datei evenimentului sau pentru restituirea contravalorii biletelor.

Ce fac dacă am cumpărat bilete pentru un eveniment care a fost amânat sau relocat?

În cazul în care un eveniment este amânat sau relocat, aveți posibilitatea returnării biletelor achiziționate. ATENȚIE! Va fi returnată doar contravaloarea biletelor fără alte taxe (taxa de curierat sau taxa de rezervare).

Ce fac dacă nu am fost informat cu privire la amânarea sau relocarea unui eveniment?

În cazul în care un eveniment a fost amânat sau relocat, clienții vor fi informați în timp util. Dacă totuși nu ați fost informat, însemnă că datele de contact ale clienților sunt incomplete sau incorecte.

Ce fac dacă mi-am pierdut sau biletele comandate mi-au fost furate?

Biletele dumneavoastră sunt securizate și nu pot fi schimbate în cazul pierderii sau a furtului. Dacă semnalizați pierderea sau furtul biletelor în timp util, putem emite o confirmare pe care o veți putea folosi pentru a avea acces la evenimentul programat. În aces caz, vă rugăm să ne contactați telefonic.

Cum pot cumpăra mai multe bilete sau cum pot efectua mai multe comenzi?

Un utilizator înregistrat poate cumpăra un număr limitat de bilete, în funcție de eveniment. Dacă totuși doriți sa achiziționați mai multe bilete, va rugăm să ne contactați telefonic. Cererea dumneavoastră va fi analizată și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.